İADE VE İPTAL KOŞULLARI

 

SİPARİŞ İPTALİ

www.baldo.com.tr’den satın aldığınız ürünleriniz henüz kargoya verilmediyse, 0 216 316 00 85 numaralı telefonu arayarak siparişinizi iptal edebilirsiniz. Böyle durumda ödemeniz 10 gün içerisinde tarafınıza iade edilir. Eğer kargonuz yola çıktıysa, ürün elinize ulaştıktan sonra iade prosedürü işleyecektir. 

Diğer tüm soru, görüş ve siparişleriniz için; [email protected] adresine mail atabilir, ya da 0 216 316 00 85 numaralı telefondan bize ulaşabilirsiniz.

 CAYMA HAKKINI KULLANMA

www.baldo.com.tr’den aldığınız bir ürünü elinize ulaştığı tarihten itibaren 7 gün içerisinde iade etme hakkına sahipsiniz. Bu hakkınızı kullanmanızı engelleyen istisnai durumlar aşağıda belirtilmiştir.

 İADEYE UYGUN OLMAYAN ÜRÜNLER

• Hızlı bozulan ürünler (dondurma) 

• Son kullanım tarihi geçen ürünler 

• Cayma hakkının kullanılması, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış, barkodunun hasar almamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır. 

 İADE PROSEDÜRÜ ADIMLARI

İade etmek istediğiniz ürünler yukarıdaki şartlara uygunsa, bu hakkınızı kullanabilmeniz için, ürünü teslim aldığınız günden itibaren 7 gün içinde [email protected] ‘ye mail ile ya da 0 216 316 00 85 no’lu telefona bilgi vermeniz yeterli olacaktır. Bu aşamada, bizim hizmetlerimizi iyileştirebilmemiz adına, iade nedeninizi kısaca bildirmenizi rica ediyoruz.

 Sonrasında, müşteri temsilcimizin sizi yönlendireceği şekilde, ilgili kargo firmasına giderek, iadenizi gerçekleştirebilirsiniz.

 Cayma hakkının kullanılması halinde, teslim edilen ürünün, KARGO TESLIM TUTANAĞI ÖRNEĞİNİN ve FATURA ASLININ iadesi zorunludur. Ürünün, bu belgelerle birlikte, elimize ulaşmasını takip eden, 10 gün içerisinde, ürün bedeli alıcıya iade edilir. Fatura aslı ibraz edilmezse KDV tutarı ve varsa diğer yasal yükümlülüklerden kaynaklanan meblağlar iade edilmez.

 Cayma hakkı kapsamında iade edilen ürünün kargo masrafı BALDO.COM.TR tarafından karşılanır.

 Cayma hakkı dışında kalan durumlarda farklı bir süreç işletilecektir. 

  KARGONUZU TESLİM ALIRKEN DİKKAT ETMENİZ GEREKENLER

 LÜTFEN KARGONUZU ALDIĞINIZDA, KARGO ELEMANI KAPINIZDAN AYRILMADAN ÖNCE KUTUNUZU AÇARAK; HERŞEYİN SAĞLAM OLUP OLMADIĞINA BAKARAK, KARGONUZU TESLİM ALINIZ!

HASARLI OLDUĞU DURUMDA TESLİM ALMAYINIZ!

SEVKİYATTAN KAYNAKLANAN BİR HASAR VARSA, BUNU ANINDA TESPİT ETMEK ADINA; HASARLI KOLİNİN FOTOĞRAFINI ÇEKEREK, KARGO ELEMANINA BİR TUTANAK TUTTURMANIZ GEREKİR. DAHA SONRA BU TUTANAĞIN VE KARGONUN FOTOĞRAFINI [email protected] ADRESİNE GÖNDERİRSENİZ, BİZ İADENİZİ TAKİP EDİYOR VE SİZİNLE BAĞLANTIYA GEÇİYOR OLACAĞIZ.

HASARLI ÜRÜN İADELERİNDE, KARGO ELEMANINA TUTTURACAĞINIZ BİR TUTANAK VE HASARLI OLAN ÜRÜNÜ KABUL ETMEMEK, SİZİ VAKİT KAYBINDAN KORUYACAK VE İŞİNİZİ KOLAYLAŞTIRACAKTIR…

 

cultureSettings.RegionId: 0 cultureSettings.LanguageCode: TR